Фізкультхвилинки
Фізкультхвилинка для першокласника - це особливий
вид роботи. Результат успішного навчання значною мірою залежить від
працездатності учня , адже засвоєння навчального матеріалу відбувається
тільки в той період часу, коли дитина має «робочий» тонус і може уважно
слухати, запам'ятовувати, обдумувати та відтворювати почуте. Серед
причин, які обмежують успішність в навчанні, одне з перших місць посідає
загальна ослабленість здоров'я.
Здоров'я
дитини - це приорітет її розвитку, це головне завдання школи.
Фізкультхвилинка - це життєдайні краплі для здоров'я дитини, а особливо
для першокласника. . Шестирічна дитина повинна почувати себе вільно,
комфортно. Їй потрібно постійно розвантажувати свій зір, розробляти всі
частини тіла, розвивати уяву. Першокласник мислить абстрактно. І тому
для фізкультхвилинок потрібно використовувати різні атрибути: хмаринку і
сонечко; кульку і гумову іграшку; маску і ковпачок; м'яку іграшку і
наручний ляльковй театр.
Фізкультхвилинка - це запорука нормального розвитку серцево-судинної і кістково-м'язової системи.
Фізкультхвилинка - це своєрідний відпочинок і одночасно розвиток дитини.
Навчальні терміни: вище-нижче, вгорі-внизу, праворуч-ліворуч та інші можна поєднати у розвиваючих вправах фізкультхвилинки.
Проводячи
її з іграшками чи іншими атрибутами, ми розвиваємо дитячу уяву, що теж
не маловажно для дитини. Вправи, пов'язані з використанням реальних
предметів, допомагають дитині розкритися більше, розслабити своє тіло,
звільнити його від втоми. Разом з тим фізкультхвилинки повинні бути і
повчальними, щоб зміцнювати і духовний розвиток дитини.